Armored Warfare
Armored Warfare, fremtidens panservognspill, kommer nå til Xbox! Ta kontroll over det ypperste innen panservogner og fullfør oppdrag i samarbeid med dine venner, spill mot andre lag i PvP-modus eller opplev skikkelig panservogn-action i Global Operations – en eksplosiv miks av konkurransespill og samarbeid på store kart med respawn-soner, overvåkningsdroner, AI-support, luftangrep og mye mer.