My Time at Portia
Start et nytt liv i den fortryllende byen Portia! Gjør din fars forsømte verksted som nytt ved å utfør oppdrag, dyrke avlinger, ale opp dyr og bli venn med de underlige innbyggerne i dette sjarmerende post-apokalyptisk landet! Med din fars gamle håndbok og arbeidsbenk må du samle, utvinne og arbeide for å bli kåret til det beste verkstedet i Portia. Hjelp lokalbefolkningen med å gjenoppbygge byen og oppdag hemmeligheter steng inne langt under den. Vær forberedt men...det blir ikke lett! Møt byen Portias mange vennlige, nye ansikter. Få venner, fullfør forespørsler, utveksle gaver, gå på dater og la romantikken blomstre! Nøkkelfunksjoner: BYGG ET VERKSTED: Gjør din fars forfalne verksted til det beste i Portia! Samle ressurser og jobb deg inn i lokalsamfunnets hjerter ved å utføre oppdrag og forespørsler fra lokalbefolkningen. DRIV DIN EGEN GÅRD: Dyrk egne avlinger, al opp dyr og gjør skogen rundt verkstedet til en pittoresk liten gård! My Time at Portia gir en innovativ tilnærming til gårdsdrift slik at du kan bruke plantekasser og halvautomatiske vanningssystemer. Du kan til og med ri rundt i byen på hesten eller lamaen din! BLI KREATIV: Gjør huset ditt til et hjem! Bruk din personlige tøtsj med et spennende sortiment møbler du kan lage og verkstedsoppgraderinger. Det ser flott ut, og hver gjenstand vil styrke figuren din! BLI MED I LOKALSAMFUNNET: Bli en del av Portias usedvanlige lokalsamfunn! Fylt av levende og uforglemmelige ansikter med energiske personligheter, daglige rutiner og spennende historier å fortelle. De går på jobb, spiser middag på restaurant, trener og samhandler på mange interessante måte - ta deg tid til å bli kjent med alle! Hvem vet, kanskje er det romantikk i luften? UTFORSK OG KJEMP: Gå langt ned i Portias gamle ruiner og fangehull. Ta hakken og skanneren for fortidslevninger og hent fram fortidens ressurser og skatter. Bruk våpen, masse skrekkelige monstre og livsfarlige, harde motstander står mellom deg og deg dyrebare byttet! SKAFF NYE FERDIGHETER: Oppgrader figuren din med flere ulike ferdigheter til hjelp på eventyrene. Bestem om du vil forbedre ferdigheter innen håndverk, kamp eller sosiale evner, avhengig av spillestil. OG DET ER MER: My Time at Portia har noe til alle! Finn og utforsk nye områder, delta i regelmessige festivaler i spillet og mange andre aktiviteter. Det er opp til deg. Hvorfor ikke hvesse dine kulinariske ferdigheter og lage god mat? Delta i ett av de mange minispillene? Eller kanskje slappe av og bruke ettermiddagen til å fiske? Valget er ditt!