Cat Rescue Story
Det er opp til deg å skape det mest innbydende paradiset som finnes for hjemløse katter! Før du flytter inn i huset som din grandtante etterlot deg, er alt du finner en pappeske med en villkatt inni. Denne trenger din hjelp! Ta vare på den og på alle de andre kattene du redder. Stell, mat og lek med dem før du finner en ny familie til dem. - Berg mer enn 50 ulike katteraser, alt fra de mest vanlige og til de sjeldneste! - Ta vare på kattene, mat og lek med dem, ved hjelp av ulike mini-leker. - Bli venn med kattene og oppdag personligheten deres litt etter litt. - Finn en familie som matcher personligheten og behovene deres. - Tilpass, dekorer og møbler hjemmet ditt. - Samarbeid med de nye naboene dine om hjelp til oppdraget ditt, og forsvar katteparadiset mot dem som forsøker å erstatte det med et luksushotell. - Avdekk hemmeligheten som skjuler seg i din grandtantes hus, og i den mystiske skogen som omgir det.