Wolfenstein: Youngblood
Forhåndsbestill nå og motta Legacy Pack og lås opp plagg og våpen som ble brukt av BJ Blazkowicz, inkludert: - Power Suit-teksturen New Colossos Jacket - Power Suit-teksturen BJ’s Army - Kniven fra Old Blood - Våpenteksturer fra den andre verdenskrig til alle avstandsvåpen Nitten år etter hendelsene fra Wolfenstein II, har BJ Blazkowicz forsvunnet etter et oppdrag i det naziokkuperte Paris. Etter mange år med trening og instrukser fra deres kampherdede far, tvinges BJs tvillingdøtre, Jess og Soph Blazkowicz, til å ta saken i egne hender. Samarbeid med en venn eller spill alene. Gå opp i nivå, utforsk og fullfør oppdrag – så dere låser opp nye egenskaper, våpentilbehør, dingser, kosmetiske endringer og mer. Wolfenstein: Youngblood byr på den mest åpne Wolfenstein-opplevelsen per i dag. Fra en ny base dypt inne i hjertet av katakombene under Paris, planlegg når og hvordan dere angriper for å felle nazistenes regime.