Windsor-pakken
Windsor-pakken inneholder «The Windsor»-ironcasten som bruker et unikt apparat som stjeler et skjoldlag fra motstanderne for å svekke dem, samtidig som hennes eget forsvar økes. Kommandant Henry Brent har en signaturforsterkning som belønner spillere med lange nodekjeder med en midlertidig skjoldøkning. I tillegg begynner hans Ironcast spillet med et aktivt skjoldlag.