Ironcast
Inspirert av sci-fi-forfattere fra viktoriatiden som H.G. Wells og Jules Verne. Ironcast omfatter en spennende alternativ historie; en tid da raffinerte menn og kvinner i flosshatter og finluer kommanderte enorme gangkrigsmaskiner, som gjorde av med fiendene til det britiske imperiet. Ta kontroll over en 7 meter høy gangkrigsmaskin kalt Ironcast og kjemp mot en invaderende styrke av fiendtlige Ironcast-maskiner for å forsvare 1880-tallets viktorianske England. Kamper blir utkjempet ved å generere ressursnoder som igjen driver Ironcast sine ulike våpen og systemer. Du må velge hvordan du skal bruke disse nodene klokt, enten offensivt for å lamme og ødelegge motstanderne dine, eller defensivt, hvis du har mistanke om at innkommende kryssild er på vei. Funksjoner: - Turbaserte strategikamper satt opp mot en rik og interessant alternativ historie om 1880-tallet. - Roguelite-modus hvor døden er permanent, men med vedvarende belønninger fra én spilleøkt til den neste. Tving tilbake de invaderende styrkene og press deg frem til seier! - Håndmalt kunststil. - Inspirert av steampunk-sjangeren og viktoriansk science fiction. - Stjel ny teknologi og oppgrader ferdigheter fra vrakene til falne fiender. - Tilpass din Ironcast med en rekke unike våpen og defensive systemer. Mer enn 50 forskjellige opplåsbare elementer vil sikre et nesten ubegrenset antall kombinasjoner. - Passive utvidelser lar spillere endre våpen og ferdigheter på sin Ironcast.