"Waterside Alchemist" Costume for Yumia
Et badedrakt-costume til Yumia. Legger til «Waterside Alchemist»-antrekket til Yumia. Merk: – Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). – Dette produktet inngår i «Atelier Yumia Season Pass». Vær oppmerksom på at det også er andre produkter som inkluderer dette innholdet. Pass på så du ikke kjøper samme innhold to ganger. – Dette produktet inngår i «Atelier Yumia – Swimsuit Set» og «Yumia and Flammi Swimsuit Set» – Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.