Atelier Yumia Season Pass
Opplev alt i «Atelier Yumia» med season pass! Få alt det nedlastbare innholdet til en lavere pris enn ved individuelle kjøp. Innhold i Season Pass: 19 gjenstander inkludert bonusen 1) Season pass-kjøpsbonus: Atelier Yumia – Additional Hair Color Set Fem hårfargeendringer til Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina og Lenja (Flammis ildfarge endres også). Det er fem ulike farger til hver figur. 2-8) Unike badedrakt-antrekk til hver av de sju gruppefigurene 9-15) Unike costumes med akademitema til hver av de sju gruppefigurene 16) Recipe and Blueprint Expansion Pack "The Art of Aladiss" 17) Ekstrakart 1 18) Ekstrakart 2 19) Gust Extra BGM Pack Merk: – Season pass-kjøpsbonusen og innholdet i 1–8 slippes samtidig som hovedspillet. Innholdet i 9–19 kommer etter planen innen utgangen av oktober 2025. – Innholdets navn, detaljer og utgivelsesdato kan bli endret uten forvarsel. Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon. – Antrekkene og hårfargeendringene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). (I tillegg må de relevante figurene også ha blitt med i gruppen din.) – Det finnes også andre krav for bruk av gjenstandene. – Vær oppmerksom på at det også er andre produkter som inkluderer dette innholdet. Med unntak av settbonusen vil det også være mulig å kjøpe dette innholdet individuelt på et senere tidspunkt. Pass på så du ikke kjøper samme innhold to ganger. Merk at ved enkeltstående kjøp av antrekkene i 2-8 og 9-15 blir antrekkene til Yumia og Flammi solgt som et sett, men ikke separat.