Warframe
Nå kan du våkne opp som en ustoppelig kriger og slåss sammen med vennene dine i dette historiedrevne og gratis nettactionspillet. Konfronter krigførende fraksjoner i et omfattende interplanetarisk system mens du følger rådene til den mystiske Lotus og får din warframe opp i nivå, samtidig som du bygger et arsenal med destruktiv ildkraft og realiserer det ekte potensialet ditt i digre og åpne verdener i denne spennende og sjangerdefinerende kampopplevelsen i tredjeperson.