War Thunder - "Black Friday" Bundle
Denne pakken inkluderer: Ka-50 "Black Shark" Pack M18 "Black Cat" Pack A43 Black Prince Pack P-61-A11 Black Widow Pack Alle premium-kjøretøyer lar deg tjene økte forskningspoeng og sølvløver og er utstyrt med alle tilgjengelige modifikasjoner. Med en Premium-konto (kan også kjøpes i spillet for Golden Eagles) vil du tjene flere forskningspoeng og sølvløver i kamper i et bestemt antall dager. Dette er kumulativt med bonuser fra premiumbiler! Kompensasjon gis ikke hvis du kjøper 2 forskjellige pakker som inkluderer samme kjøretøy, eller du allerede har kjøretøyet fra denne pakken!