TRON RUN/r
Gjenopplev TRONs verden med TRON RUN/r, et lynraskt runner-action-eventyr med en vri! Far gjennom dynamiske kretser og kjemp mot ondartede fiender mens du tar opp kampen mot alle utfordrere. Rust deg opp med dusinvis av kombinasjoner av sykler, drakter og hjelpemidler. Bruk din DISC- og CYCLE-ferdighter i de 32 inkluderte nivåene, for så ta opp kampen mot venner i det krevende STREAM-programmet som kaster et uendelig antall kombinasjoner av modus og nivåer på dere frem til noen krasjer – Hvor lenge varer du? Den som varer lengst når toppen av resultatlistene. Ny musikk fra EDM-gudfaren Giorgio Mordoer og Raney Shockne og remixer fra Autechre, Bibio, patten, Joywave og andre driver deg gjennom det forbløffende TRON-universet. Når du tror du har mestret alt, vil du oppdage at det finnes mer enn du tror. . .