TRON RUN/r (Deluxe Bundle)
TRON RUN/r Digital Deluxe Edition inkluderer hele grunnspillet pluss alt planlagt ekstrainnhold: Bestill nå for å motta 18 ekstra nivåer, 8 ekstra STREAM-baneelementer (STREAM-kombinasjonsmultiplikator), 6 lyssykler og 3 drakter til hovedspillet, en belønning med valutaen i spillet, pluss massive OUTLANDS-pakken som byr på et alternativt spilltema, 16 ekstra nivåer og 20 nye STREAM-baneelementer. Pakk utrustningen din med dusinvis av kombinasjoner av sykler, drakter og hjelpemidler, for så ta opp kampen mot venner i det uendelige STREAM-programmet – Hvor lenge varer du? Den som varer lengst topper resultatlistene! Ny musikk fra EDM-gudfaren Giorgio Mordoer og Raney Shockne og remixer fra Autechre, Bibio, patten, Joywave og andre driver deg gjennom det forbløffende TRON-universet. Når du tror du har mestret alt, vil du oppdage at det finnes mer enn du tror. . .