Eksklusivt for Digital Deluxe Edition: CSX GP40-2 Bonuslokomotiv CSX fortsetter å ta i bruk en stor flåte av eldre GP40-2 på veien, lokalt og ved å bytte på plikter på tvers av systemet. Og den vellykkede Electro-Motive GP40-2, i klassisk CSX «YN2»-drakt og moderne «YN3b»-drakt, slutter seg til GP38-2 som autentisk lokkraft for å flytte tonn på tonn over Northeast Corridor New York-ruten! Bli sjåføren Train Sim World Digital Deluxe Edition er en førstepersons togsimulator som puster liv i opplevelsen av å styre kraftige og realistiske tog på noen av verdens utroligste skinner. Ved bruk av virkelighetens data for møysommelig å gjenprodusere ytelsen, lydene og følelsen av ekte tog, kan du kjøre oppdrag inspirert fra den virkelige verden, 24-timer rutetabeller, slappe av som passasjer,eller se på tog kjøre forbi – mulighetene er endeløse. Uavhengig av om du er nybegynner eller erfaren ekspert – Train Sim World passer for alle ferdighetsnivåer.