Construction Simulator 2 US - Console Edition
Det populære mobilspillet Construction Simulator 2 er nå ute på Xbox One! Opplev den mest omfattende konstruksjonssimulatoren for mobile enheter, nå optimalisert for håndkontrollere. I Construction Simulator 2 US – Console Edition kan du skape ditt eget konstruksjonsfirma og sette deg bak spakene til 40 originale, lisensierte anleggsmaskiner fra produsentene Caterpilla, Liebherr, Palfinger, Bell, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER, Klipper og Kenworth. Grav så mye du ønsker i den populære oppfølgeren til Construction Simulator 2014, bruk store kraner, last byggmaterialer, hell sement og dekk gatene i Westside Plains med asfalt. Construction Simulator 2 US – Console Edition tar deg med til USA og byr på veibygging og tonnevis av jobber med tilhørende anleggsmaskiner. Utvid til nye regioner, la flåten din vokse og fullfør over 60 engasjerende og utfordrende konstruksjonsjobber. DET POPULÆRE MOBILSPILLET - NÅ UTE PÅ XBOX ONE Det populære mobilspillet Construction Simulator 2 er nå ute til Xbox One! Bruk din trådløse Xbox-håndkontroll, lås opp prestasjoner og utforsk Westside Plains på en helt ny måte, med grafikk optimalisert for Xbox One. EN OMFATTENDE FLÅTE PÅ OVER 40 KJØRETØY OG ANLEGGSMASKINER Originale, lisensierte kjøretøy og anleggsmaskiner fra Caterpilla, Liebherr, Palfinger, Bell, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER, Klipper og Kenworth. Bruk CATs bulldoser D8T, graveren 430F2 eller dumperen 745C, Palfinger-lastekranen PK 27002 SH, Liebherrs 81K-kran og mobilkranen LTM 1300, ATLAS’ L310-hjullaster og Bell Equipments B45E-dumper, samt Kenworths T880. OVER 60 FORSKJELLIGE KONSTRUKSJONSJOBBER Utforsk Westside Plains og fullfør over 60 engasjerende og utfordrende konstruksjonsjobber, med alt fra reparasjon av dårlige veier til gjenoppbygging av en jernbanebro, mindre hagearbeid, bygge nye boliger og industribygg, samt transport av varer og maskiner, bygging av nye boligblokker, fikse kanaler og mye mer. DITT EGET BYGGEFIRMA Når du har startet ditt eget firma, kan du utforske nye regioner i Westside Plains, bit for bit, og godta større og mer lukrative konstruksjonsjobber i den åpne verdenen til Construction Simulator 2 US – Console Edition. INKLUDERER VEIARBEID OG VEDLIKEHOLD For første gang på konsoll, utfør veiarbeid og vedlikeholdsarbeid på veier i dårlig forfatning i Construction Simulator 2 US – Console Edition. Opplev spillet fra et nytt perspektiv med spesialistmaskiner fra Caterpillar og opplev en enda mer variasjon i hverdagen på byggeplassen.