Train Life: A Railway Simulator
For første gang i en jernbanesimulator, er du både sjåfør og bedriftsleder! TA KONTROLL OVER TOGET DITT OG REIS GJENNOM EUROPA Frakt passasjerer eller varer gjennom ti land, og utforsk landsbygda, byer, skoger og fjell i Europa fra førerhuset. Hvert lokomotiv har unike egenskaper (kraft, bremsing osv.), som du må lære deg for å kontrollere dem på best mulig måte. Samtidig må du følge jernbaneskiltene og tilpasse kjøringen til værforholdene. BLI EN EKTE JERNBANEENTREPRENØR I tillegg til å kjøre tog, må du drive et vellykket selskap. Opprett ditt eget selskap; kjøp og vedlikehold togene dine; ansett konduktører og gi dem nye kontakter; utforsk nye ruter; og optimaliser dine passasjer- og fraktaktiviteter. Ta de riktige valgene for å tjene penger og utvide virksomheten din! NØKKELFUNKSJONER Kjør reproduserte, ikoniske tog, som ICE 3, ICE 4 og NEWAG Griffin Lag og tilpass dine egne tog, fra utvendig design til førerhusets interiør Styr bedriften din: ansett konduktører, velg kontrakter, bygg nettverket ditt og vedlikehold lokomotivene dine for å forhindre havari og nødreparasjoner Reis langs 10 000 km med spor gjennom byene og landsbygdene i Øst-Europa, Vest-Europa og Alpene Besøk en rekke naturtro stasjoner, som sentralstasjonen i Berlin og hovedstasjonen i Zürich Følg jernbaneskiltene mens du tilpasser deg sporveksling og styrer hastighet, sporendringer, bremselengder, stasjonsankomster og åpning og lukking av dører Håndter uventede situasjoner, som et tre på jernbanelinjen, snø på skinnene eller et annet tog på sporet ditt Tilpass kjøringen til værforholdene og tiden på dagen for å forhindre ulykker, dag og natt, gjennom regnskyll og snøstormer!