Train Life - Supporter Pack
TRAIN LIFE: A RAILWAY SIMULATOR Supporter Pack gir deg to gjenstander du kan bruke til å dekorere konduktørens førerhus: - Dobry Smok, en hyllest til dragestatuen som har beskyttet den gamle polske hovedstaden i flere århundre - En håndvogn, utvilsomt den mest effektive formen for jernbanetransport noensinne EN DLC til alle spillere som gjør det lille ekstra for å støtte spillet og teamet vårt!