I dette roguelite-eventyret, som foregår i et mystisk rike langt borte, har eldgamle krefter begynt å gjøre seg gjeldende på nytt, og farene venter. Som Towa leder du det hellige treets voktere, som må smi sterke bånd og like sterke sverd for å slå tilbake Magatsus styrker og avgjøre fremtiden til Shinju-landsbyen. - SPILL I EN FARGERIK OG VAKKER VERDEN Når Towa og vokterne drar ut i verden for å gjenopprette fred og ro, må de utforske fjerne land truet av Magatsus onde påvirkning. I en verden der selv de vakre utsmykningene føles som en luskende trussel, er mot den eneste veien fremover. Mens melodiene til Hitoshi Sakimoto viser vei, blir det brettet ut et vakkert, men utemmet landskap der kampen for å redde Shinju-landsbyen begynner. - VELG TO VOKTERE OG KAST DEG UT I SPENNENDE ROGUELITE-KAMPER Towa, som er en Shinju-prestinne, har slått seg sammen med 8 trofaste samarbeidspartnere for å beseire Magatsu. Kjemp side om side med andre voktere og bruk kreftene i det hellige sverdet (Tsurugi) og den hellige staven (Kagura). Hver vokter har sine egne egenskaper og sverd, noe som gjør hver kampstil og hvert vokterpar unikt. Sammen må dere kjempe dere vei gjennom fargerike omgivelser, beseire drager og overvinne Magatsus lakeier! - SMI VÅPEN OG BÅND SOM TÅLER TIDENS TANN Etter hvert som vokterne drar på oppdrag i forskjellige tidslinjer, utvikler landsbyen seg i løpet av årene. Utvikle unike bånd til innbyggerne og få vite mer om skikkene og historiene deres, som er sentrale for hvordan landsbyen fungerer. Hvert besøk er en ny sjanse til å trene i dojoen, påkalle mektige Graces og smi nye sverd i smien. *En Deluxe Edition er også tilgjengelig. Pass på så du ikke kjøper noe to ganger.