En 196 siders digital illustrasjonsbok som går dypere inn i verdenen i Towa and the Guardians of the Sacred Tree, og 54 komposisjoner av Hitoshi Sakimoto, som alle er med i spillet. *Den Digital Artbook & Soundtrack finner du under «Gallery» på tittelskjermen.