tinyBuild Thrill-Seeker Bundle
Wow, er dette den nye spennende spillpakken fra tinyBuild!?! Der du med hjertet i halsen sniker deg inn i et skrekkhus i Hello Neighbor? Eller sprinter gjennom en bilkræsj i full fart på motorveien i Clustertruck? Eller fyrer løs med en tidsreisende rakettrifle i No Time To Explain? Det er hva jeg kaller en svimlende heisatur av en spillpakke! Hello Neighbor er det knyttet store forventninger til og er en gyser av et spill med et hus som stadig endrer seg, og en mystisk nabo som skjuler en dødelig hemmelighet. Clustertrack er et fartsfylt spill der gulvet er lava. Ditt eneste håp for å komme deg til utgangen er å sprinte gjennom dusinvis av uforutsigbare lastebiler styrt av fysikk. No Time To Explain tar det hele ned til jorden men en gjeng tidsreisende dobbeltgjengere og et sett med 12 kreative og unike verdener der pistolen skyter deg av gårde. For en ekstremt spennende spillpakke fra tinyBuild!