No Time To Explain
No Time To Explain er et spill om å skyte bakken, gå opp i vekt og å sette fyr på kroppen din. Spreng deg selv gjennom tiden og alternative virkeligheter for å redde ditt fremtidige selv fra en gigantisk krabbe som ble sendt av din onde tidstvilling fra en annen dimensjon!