The Shadow Warrior Collection
Shadow Warrior Collection inneholder både den første Shadow Warrior og Shadow Warrior 2. Shadow Warrior er en dristig reimagining av den klassiske 3D Realms skytespillet fra uavhengig utvikler Flying Wild Hog med den legendariske og raske kriger Lo Wang. Kombiner den brutale kraften til overveldende ildkraft med den elegante presisjonen til en katana for å utrydde skyggeverdenens nådeløse hærer i en spennende og visuelt fantastisk transformasjon av den klassiske førstepersonsskyteren. Shadow Warrior 2 er den fantastiske utviklingen av Flying Wild Hogs offbeat førstepersonsskytter etter de videre misadventures av tidligere corporate shogun Lo Wang. Nå som overlevende som en tilbakevendende leiesoldat på kanten av en ødelagt verden, må den formidable kriger igjen bruke en ødeleggende kombinasjon av våpen, blader, magi og vits for å slå ned de demonske legioner som overvelder verden. Slå sammen med allierte på nettet i fire-spiller-co-op eller gå det alene i spektakulære prosessgjenopprettede landskap for å fullføre dristige oppdrag og samle kraftige nye våpen, rustninger og arcane relikvier av legenden.