The Orange Box
Orange Box er en pakke som inneholder fem titler fra Valve: Half-Life 2; Half-Life 2:Episode 1; Half-Life 2: Episode Two; Team Fortress 2, oppfølgeren til spillet som satte klassebasert krigføring for flere spillere på kartet; og Portal, spillet som kombinerer oppgaver, førstepersonsaction og adventure-spilling i en helt ny opplevelse.