The Bridge
The Bridge er et logisk oppgavespill i 2D som tvinger spilleren til å endre sin forståelse av fysikk og perspektiv. Isaac Newton møter M. C. Escher. Manipuler tyngdekraften for å omdefinere taket til gulvet mens du ferdes gjennom umulig arkitektur. Utforsk verdener med økende vanskelighetsgrad, alle med unike detaljer og design som får spilleren til å sitte igjen med en utpreget følelse av intellektuell prestasjon. The Bridge er et eksemepel på spill som kunstmedium, med vakker håndtegnet kunst i en sort-hvit litografisk stil.