Puslespill Bundle
The Bridge er et logisk oppgavespill i 2D som tvinger spilleren til å endre sin forståelse av fysikk og perspektiv. Isaac Newton møter M. C. Escher. Manipuler tyngdekraften for å omdefinere taket til gulvet mens du ferdes gjennom umulig arkitektur. Utforsk verdener med økende vanskelighetsgrad, alle med unike detaljer og design som får spilleren til å sitte igjen med en utpreget følelse av intellektuell prestasjon. The Bridge er et eksemepel på spill som kunstmedium, med vakker håndtegnet kunst i en sort-hvit litografisk stil. Tumblestone er et actionfylt puslespill. Utfordre venner i flerspiller med kappløp eller deg selv i historiemodusen. Løs oppgaver som blir vanskeligere og mer kreative, hjelp en pølse få venner og finn ut hva som skjedde med Tumlekronen.