Super Lucky's Tale
Velkommen til et stort eventyr! «Super Lucky’s Tale» er et fargerikt og lekent plattformspill for spillere i alle aldre. Vi følger Lucky, en evig optimistisk, energisk og elskelig helt som må legge ut på eventyr for å finne sin indre styrke og hjelpe søsteren med å redde Tidenes bok fra Jinx. Jinx er en sleip og mystisk skurk som akter å forandre verden – men hvorfor? I løpet av reisen blir du kjent med en rekke lattervekkende figurer – både venner og fiender. Lucky må stå ansikt til ansikt med det fryktede «Kattekullet», Jinx' rampete barn – en gjeng selvlærte skurker som kanskje ikke har skjønt Jinx’ planer helt. Lucky blir også kjent med venner og allierte på veien. Han møter bortkomne yetier, skrullenifsinger, en landsby med bondemark og andre fargerike venner fra Tidenes bok. Sett ferdighetene på prøve i oppgaver og nervepirrende hinderløyper. Avslør hemmelighetene til nye verdener ved hjelp av Luckys patenterte gravetriks. Stup ned i uforutsigbare revehi, eller prøv ubarmhjertige siderullende utfordringsbrett der du kan låse opp ekstra belønninger. Bli med tilbake til plattformspillenes tidsalder med utfordringer som spillere på alle nivåer og i alle aldre vil sette pris på.