Star Wars: The Force Unleashed II
The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish.Games on Demand-versjonen støtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk.Etter å ha blitt forrådt av Darth Vader for siste gang, flykter Starkiller og legger ut på en ny reise for å finne sin sanne identitet. Frigjør raseriet – Bruk doble lyssabler og nye krefter til å knuse dine fiender. Frigjør sannheten – oppfølgeren til den prisbelønnede historien, fortsett den episke «Star Wars»-sagaen.Last ned ekstra innhold til Star Wars(TM) The Force Unleashed(TM) II for å oppleve nye eventyr som Starkiller.