Sonic Mania
Opplev den ultimate hyllesten av fortiden og nåtiden med Sonic Mania, et helt nytt Sonic-eventyr i 2D, med en grafisk oppdateringsfrekvens på 60 bilder i sekundet og retrografikk i HD. Flere spillbare figurer gir deg muligheten til å oppleve hurtig tempo som Sonic, fly som Tails eller brøyte deg vei gjennom hinder med Knuckles sin rå styrke. Du kan gjenoppleve fortidens Sonic med en spennende ny vri på de klassiske banene, mens du kjemper mot nye bosser og den onde robothæren til Dr. Eggman (tidligere kjent som Dr. Robotnik). Gå ansikt-til-ansikt med andre spillere i Competition Mode eller spill gjennom Co-Op Mode med en venn. Sonic Mania er utviklet av Christian Whitehead, Headcannon og PagodaWest Games, i samarbeid med Sonic Team. Velkommen til Sonic mania!