Encore DLC
Sonic Mania - Encore DLC - Opplev en ny vri på kjente nivåer med helt nye Encore Mode (Encore-modus), spill som to nye figurer med unike egenskaper: Mighty the Armadillo og Ray the Flying Squirrel, og konkurrer med opp til fire venner i utvidet Competition Mode (konkurransemodus)!