Snookerpakke
Velkommen til den ultimate snookeropplevelsen. La utviklerne av Pure Pool ta deg på en reise gjennom biljardhallen til det nye snookerrommet. Med dets vakre design er det superrealistiske snookerbordet den eneste nye måten å trene opp ferdighetene på. VooFoo Studios Pure Pool Snookerpakke inkluderer en omfattende karrièremodus i alle vanskelighetsgrad; Amatør, Proff og Mester, to nye snooker utfordringsmodus og spesifikke trofeer, prestasjonspremier og snooker-utmerkelser. Gjør deg klar til den mest autentiske snookeropplevelsen du noen sinne har sett – fra din egen sofa.