Pure-samlingen
Legg disse klassikerne til spillsamlingen og bli en bordmester – det være seg pokerbordet eller biljardbordet – du blir raskt en proff. Inkluderer: Pure Hold'em, med sjetong-settene Vortex Paradise City Pure Pool med Snooker-pakke Den mest autentiske opplevelsen du kan få fra godstolen hjemme.