Sky Force Bundle
Sky Force Anniversary og Sky Force Reloaded er nye, moderne versjoner av de anerkjente mobilskytespillene fra tidlig 2000-tallet. Med perfekte, jevne kontroller, flott grafikk og et finpusset spillopplegg gir begge titlene timevis med moro, med en solid mengde kampanjenivåer, et progresjonssystem med lette rollespillelementer, opplåsbart innhold og flere vanskelighetsgrader. – Slå et sett med flotte og innlevelsesrike nivåer, alle sammen sine egne utfordringer å løse. – Lås opp nye vanskelighetsgrader, fra normal til mareritt. – Kjemp mot enorme og truende bosser. – Redd savnede agenter som er strandet på slagmarken. – Installer oppgraderinger i våpen, skjold og annet utstyr. – Samle inn bonuskort for å styrke utstyret ditt og utvide dets funksjonalitet. – Få belønninger ved å plukke opp vrakene til falne venner. – Bli med i uendelige nivåer i helgeturneringen for å konkurrere om de øverste plassene på poengtavlen. – Kos deg med en velbalansert vanskelighetskurve som passer både for nybegynnere og veteraner. – Profesjonell stemmelegging og et utsøkt elektronisk lydspor. – Inviter vennene til å spille med deg i lokal samarbeidsmodus. I tillegg tilbyr Sky Force Reloaded til sammen 9 opplåsbare fly med unike funksjoner i spillet, og et sett med mål i spillet som du kan nå for å låse opp teknikerne – assisterende piloter med spesielle egenskaper som gir deg en fordel i de råeste slagene.