Sky Force Anniversary
Det legendariske skytespillet er her for å feire sitt 10-årsjubileum på den superdestruktive måten. Med en intens og klassisk arkadestil, som kombineres med moderne grafikk, byr Sky Force Anniversary på en flott skytespillopplevelse med et nytt og utrolig sosialt spillelement. For over et tiår siden sa IGN «Sky Force er rett og slett fantastisk», og gav det poengsummen 9,5 av 10. Nå er det tilbake. Større, tøffere og mer intenst enn aldri før. 10-årsjubileumsutgaven gir serien ekstra dybde, med flott 3D-grafikk, intuitiv styrekontroll og et mektig oppgraderingssystem som sørger for at plaffingen pågår i flere timer av gangen.