Sesongkort på kampkartpakker til Minecraft
Kjøp sesongkort på kampkartpakker, så får du kampkartpakke 1–4 etter hvert som de blir klare til nedlasting. Alt sesongkortinnhold lanseres innen juni 2017. Hvis du kjøper sesongkort på kampkartpakker, gjøres alt fremtidig innhold som omfattes av dette kortet, tilgjengelig i spillet straks det lanseres. Bare tilgjengelig for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).