Kampkartpakke 2 til Minecraft
Her er den andre kampkartpakken. Utfordre både venner og ukjente til dyst i tre kule nye kart som er laget eksklusivt for kampminispillet: Bli herskeren over det sunkne Atlantis, ruinens konge og beleiringens mester. Tonnevis av moro venter på deg! Bare tilgjengelig for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).