RIDE
I RIDE kan du sette ditt eget preg på sykkelen og føreren med over 100 ulike typer ekstrautstyr. Samle over 100 sykkelmodeller fra 14 ulike motorsykkelprodusenter. Kjør på 15 ulike steder verden over, og følg The World Tour hvor du deltar i motorsykkelfestivaler. Vinn hvert eneste løp for å bli verdens beste sykkelkjører!