RIDE - 2015 Top Bikes Pack 1
Med DLC-en RIDE - 2015 Top Bikes Pack 1 kan du suse rundt banene på 7 av de beste motorsykkelmodellene som ble produsert i 2015, av de mest anerkjente produsentene i verden, inkludert Triumph, Kawasaki, Ducati, BMW og Yamaha!