Resident Evil Re:Verse
Kjente Resident Evil-figurer møtes i en kamp på liv og død! Sett ferdighetene på prøve mot andre spillere i deathmatch med seks spillere. Men ikke glem de fryktinngytende biovåpnene! Du må mestre både heltene og biovåpnene for å ta seieren! Obs: Du må ha en Capcom-ID for å spille. VIKTIG MELDING: Tilgangen til Resident Evil Re:Verse avsluttes 30. juni 2025 kl. 08.59 (norsk tid). Spillet kommer ikke til å være tilgjengelig etter dette tidspunktet. Resident Evil Re:Verse og alle tilhørende DLC-er blir fjernet fra distribusjon 4. mars 2025 kl. 00.00 (norsk tid).