Ravenswatch - Legendary Edition
Velg en side og vis støtte til spillet med Legendary Edition. Kommer med: * Spillet Ravenswatch * Ravens Skin Pack: 9 eksklusive antrekk i Ravenswatch-stil til Scarlet, Beowulf, Snødronningen, Rottefangeren, Aladdin, Geppetto, Sun Wukong, Melusine og Carmilla. Tilgjengelig i menyen for valg av helter. * Nightmares Skin Pack: 9 eksklusive antrekk i Mareritt-stil til de samme heltene, tilgjengelig i samme meny. * Digital Soundtrack: et forheksende musikalsk eventyr! La deg fortrylle av den unike stemningen i Ravenswatch med den originale spillmusikken på et album med 20 spor. * Digital Artbook: 150 sider med konseptkunst og illustrasjoner som forteller om spillets grafiske design, fra blyantsketsjer til 3D animasjon.