Ravenswatch - Romeo & Juliet
Den største kjærlighetshistorien av alle endte ikke slik vi ble fortalt. Desperat etter Romeos død inngikk Juliet en avtale med Baba Yaga. Heksen gikk med på å bringe sin elskede tilbake til livet, men bandt skjebnene deres sammen for alltid. Forent i liv og i død bærer de to elskerne nå byrden av en forbannelse hvis virkninger langt overgår deres håp ... og deres mareritt. De elskende flyktet fra Verona og sluttet seg til Ravenswatch på jakt etter den forræderske heksa i håp om å bryte forbannelsen deres. Romeo er en mesterlig sverdmann, i stand til å svinge sverdet sitt med melodisk smidighet og ynde. Juliet svinger musketten sin med dødelig presisjon, i stand til å gjennombore flere fiender med ett enkelt skudd. Begge heltene kan spilles solo, men viser bare sitt fulle potensial som en duo. Evnene deres utfyller hverandre og skaper kraftige synergier – hvis de holder sammen. I samarbeidsmodus, hvis én faller for godt, går den andre ned med dem. Lås opp Romeo og Julie, og opplev en tragisk fortelling der kjærlighet og skjebne flettes sammen. Møt Nightmare alene eller slå deg sammen i samarbeidsmodus for å avdekke hemmelighetene til Ravenswatch – på egen risiko.