Rare Replay
Som et ledd i feiringen av tretti år i bransjen gir Rare ut eventyrene til sine ikoniske figurer i en samling som går over flere tiår. Fra gamle 2D-klassikere til storspill på Xbox 360: Rare leverer en skattkiste med spill som både veteraner og nykommere kan glede seg over. Mens du slåss mot Battletoads, fanger Jiggies i Banjo-Kazooie og kjemper mot fremtiden i Perfect Dark, vil du finne bonusinnhold og eksklusive innblikk i hvordan Rare Replays hits ble skapt. Behersk grunnteknikkene eller test ferdighetene dine med helt nye stillbilde-utfordringer og 10 000 i poengsum. Spillverdenens beste er tilbake, vakkert presentert og eksklusivt for Xbox One!