Rain's Jackson's Star Pack
Aliens: Fireteam Elite 2 slipper opptil fire spillere inn i støvlene til Colonial Marines i de mest fiendtlige hjørnene av Aliens-universet. Dette er ikke en redningsaksjon – det er en kamp for overlevelse. Xenomorpher lurer i korridorene, angriper fra skyggene og svermer i overveldende antall. Hvert rom kan være ditt siste. Koordiner med fireteamet, utnytt hver klasses unike evner, og tilpass deg når trefningene eskalerer fra anspente stillstander til full krig. Med dypere lagmekanismer, mer aggressive fiender og en fullt tilpassbar spesialistklasse leverer AFE2 den ultimate Aliens-opplevelsen i co-op. I denne DLC-pakken får du: Slik at fansen får feire Aliens: Romulus, kan Colonial Marines ta i bruk en eksklusiv utrustning – Rain’s Jackson’s Star Pack, som byr på et eksklusivt våpen, antrekk og mer som er inspirert av Marie Raines «Rain» Carradine – essensielt for enhver Xenomorph-trussel! Denne DLC-pakken er for ekte fans, slik at de får utruste seg med de legendariske verktøyene i kampen mot romvesensvermene som er på vei.