Aliens: Fireteam Elite 2
Aliens: Fireteam Elite 2 slipper opptil fire spillere som Colonial Marines satt inn i de mest fiendtlige områdene i Aliens-universet. Dette er ikke et redningsoppdrag – det er en kamp for å overleve. Xenomorfene lusker i korridorene, angriper fra skyggene og svermer frem i overveldende antall. Hvert rom kan bli ditt siste. Koordiner med kampgruppen din, utnytt de unike evnene i klassen, og improviser underveis som møter utvikler seg fra intens konfrontasjon til full krig. Med dypere troppsbaserte mekanikker, smartere fiender og en spesialistklasse du kan tilpasse, er AFE2 den komplette Aliens-samarbeidsopplevelsen. 4-spillers samarbeidsbasert troppkamp Ved å utvide fra tre til fire spillere, introduserer AFE2 dypere troppsbaserte mekanikker som belønner koordinasjon og strategisk lagoppsett. Nye og forbedrede klasser gir unike spillestiler og taktiske evner i kampen, slik at hver lagkombinasjon oppleves annerledes. Xenomorfer som overvelder deg Fra strømbatong i nærkamp på kloss hold i de mest desperate øyeblikkene, til pyro og elektrisk ammunisjon for å presse tilbake nådeløse xenomorfer før de overmanner deg og troppen din. Kampen kan endres fra kalkulert spenning til en desperat siste skanse i løpet av sekunder. Spesialistklasse – spill på din egen måte I tillegg til utvidet tilpasning av våpen og utstyr, introduserer AFE2 "spesialist" – en fullt tilpassbar klasse som lar spillerne mikse og matche store og små evner fra hver tilgjengelige klasse. Bygg en utrustning som er skreddersydd for spillestilen din og rollen som troppen din trenger. Hordemodus – overlev svermen AFE2 starter med flere dedikerte hordekart som presser troppene til sitt ytterste. Kjemp dere gjennom tiltagende bølger med xenomorfer og andre dødelige fiender, og få stadig mer verdifulle belønninger når dere overlever stadig sterkere angrepsbølger. Her testes samarbeid og ferdigheter til det ytterste.