R6 Membership – 1 måned
Bli medlem for å få en enda bedre Rainbow Six Siege-opplevelse, med eksklusive bundler, pakker og annet tillegg! I tillegg til Premium Battle Pass, som gir deg ti gratis nivåer, gratis Alpha- og Delta-pakker samt én eventpakke per event, får du en eksklusiv og kortvarig 3-trinns Legendary Operator-bundel. Det blir gitt ut tre sett per sesong – ett sett i måneden – og hvert sett byr på mer enn det forrige. Fornyes automatisk med mindre det kanselleres. Kansellasjonen trer i kraft med det samme. Vilkår og aldersgrenser gjelder.