PUBG - BATTLEGROUNDS Plus
Gled deg over eksklusive BATTLEGROUNDS Plus-fordeler! Brukere med Plus-status matches bare med hverandre i konkurransekamper og får tilgang til private, egendefinerte kamper og XP-økninger, begrensede antrekksartikler bare for Plus og mer! Innhold: – Plus-fordeler – Plus Transition Commemorative Hat – Plus Transition Commemorative Bandana – Plus Conversion Commemorative Gloves – Overleverbase – 1300 G-Coins i bonus *Denne pakken kan bare kjøpes én gang per konto. *G-Coins-bonusen vil være tilgjengelig i 5 år.