Project CARS - «US Race»-bilpakke
2015 Chevrolet Corvette C7.R Chevrolet Corvette C7.R er den nyeste generasjonen av Corvettes vellykkede Corvette GT som har festet seg i internasjonal bilsport og enduranceracing. 2015 Cadillac ATS-V.R GT3 I 2015 ble Cadillac en del av kompetitive GT3 med en helt ny ATS-V.R. 2014 Dallara DW12 Indycar Named DW12 in honor of the late Dan Wheldon, the DW12 is Dallara’s design for competition in the Verizon Indycar Series, North America’s most prestigous open-wheel racing series and home of the world-famous Indianapolis 500 race. 2016 Ford Fusion Stock Car Spillere som leter etter noe annerledes vil elske 2016 Ford Fusion Stock Car og den annerledes kjøreutfordringen den byr på.