Project Cars
Project CARS er den ultimate kjøreopplevelsen! Ledet, testet og godkjent av et lidenskapelig nettsamfunn med racingfans og ekte sjåfører, Project CARS representerer neste generasjon innen racingsimulering og den ultimate kombinasjonen av ønskene til fansen og talentet til utvikleren. Opplev en urivalisert kjøreopplevelse drevet av grafikk i verdensklasse og en styrekontroll som virkelig lar deg kjenne veien du kjører på. Lag en sjåfør, velg fra et bredt utvalg av motorsporter i et dynamisk karrieremodus og lag din egen historie i den intense flerspillerdelen på nettet. Med det største baneutvalget i hvilket som helst nylig utgitte racingspill, med banebrytende og dynamiske tid- og værsystemer og et omfattende tuning- og pitstopp-funskjonalitet, får Project CARS all konkurranse til å ligge igjen i støvet.