Project CARS - «Racing-ikoner»-bilpakke
Utvid utvalget innen Prototype og GT med to kompromissløse og vakre kjøretøy fra den prestisjefulle arven til Bentley - Speed 8 og Continental GT 3 - og tre andre racing-ikoner: «Le Mans»-vinnerne BMW V12 LMR og McLaren F1 GTR og Mercedes-Benz CLK LM. Alle med en prestisjefull bakgrunn innen motorsportens verden og kan spilles i alle spillmodus og, selvfølgelig, naturlig integreres, komplimentere og forbedre din karrière i Project CARS.