Project CARS - Pagani Nürburgring Combined Track Expansion
Pagani Huayra BC I 2011 tok Paganis Huayra superbilverden med storm når den prestisjefulle italienske sportsbilprodusenten leverte en turbo-drevet bil for aller første gang. Fire år senere, har alle de 100 enhetene som ble produsert solgt ens Pagani har feiret modellens suksess med den helt nye Huayra BC. Pagani Zonda Revolucion Revolucion er Zondas siste hurra for sin anerkjente sportsbil Zonda R når den italienske sportsbilskaperen avslutter produksjonen av bilen med en ultra-sjelden, ultra-kompetitiv utgave av sitt rekordbrytende mesterverk. Nürburgring Nordschleife + Grand Prix Track Project CARS inviterer sjåfører til å takle den ultimate Nürburgring-utfordringen, hvor spillere får tilgang til det sammenslåtte oppsettet for Nürburgring Grand Prix og Nordschleife.