Project CARS 2 Demo
Oppdag verdens mest autentiske racingsimulator og Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan og Formula Renault i Red Bull Ring i den offisielle demoen til Project CARS 2. Opplev virkelighetstro styring, forskjellig gjengitte årstider og vær, dynamiske overgang mellom natt og natt, over 180 biler og 140 revolusjonerende «levende» baner spredt utover 60 steder som venter på deg i Project CARS 2.