Powerstar Golf
Gratisversjonen inneholder: Et utvalg av arrangementer, inkludert ett hull fra hver bane. Spill slagspill eller matchspill, tjen XP og credits og samle nytt utstyr for å forbedre ferdighetene dine. All fremdriften lagres. Powerstar Golf tar idretten til nye høyder med nyskapende funksjoner som aldri før er sett i et golfspill. Gled deg over vakre, stiliserte 18-hulls baner på eksotiske steder, spill med et variert utvalg spillfigurer og benytt et enormt utvalg utstyr. Hver spillfigur har sine egne ferdigheter du kan utnytte, tilpasset utstyr du kan skaffe deg samt sin helt egen spesialferdighet. Med hundrevis av køller, baller og unike utstyrssett, er det millioner av måter å forbedre spillingen din på og imponere venner! Powerstar Golf er et ferdighetsbasert spill som er lett å lære og spille, men vanskelig å mestre. Med poengtavler bygget rett inn i banen kan vennene dine se nøyaktig hvordan du knuser rekorder. Når du har fullført en fantastisk runde, kan rivalene dine spille mot deg fra sofaen via skyen i Xbox One. Og med Powerstar Golfs system for deling av caddier, kan du utnytte det sosiale nettverket ditt til å låse opp kule nye belønninger i spillet, selv når du er offline. Enten du spiller for å slappe av med en runde golf, eller konkurrerer beinhardt i en lokal flerspillerkamp med vennene dine, garanterer Powerstar Golf mye moro og timevis av utfordringer du kan bryne deg på.